maanantai 24. marraskuuta 2014

första steget till handstående

Nu när det är snö ute, är marken lite mjukare för att öva handstående. Jag har antagligen blivit helt hjärntvättad av alla coola handstående-bilder, men nu vill jag lära mig det själv också! Denna bild är tagen den dagen jag för första gången förstod att jag kan stå på händerna mot en vägg. (vilket för vissa kanske är en självklarhet) Tips: öva ute mot en vägg, där är friktionen större mellan både marken & händerna och väggen & benen.




Nästa steg: handstående utan vägg. I väntan övningen på det!

11 kommenttia:

  1. snyggt matchande kläder o excitinngg!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah såklart ;)
      jaah, om int de nu sen blir min "ikuisprojekti".. :D

      Poista
  2. Ja e på samma nivå som du ;D utan väggen där går det mycket sällan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nåmen sällan e bättre än aldri! ^^

      Poista
  3. Oioi ja vill oxå lära mej! Kan int ens mot väggen..😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nu e de ba o börja öva;)
      Men de fo lättare än ja tänkte mot väggen!

      Poista
  4. OMG Julia! So cool! Grattis :)

    VastaaPoista
  5. Hei Julia! Riktit fint går det ju! Kanske kamelerna borde också ta och testa på det där, det ser ganska roligt ut:D
    ps. we love your pänts!
    Puss&kram: Kamelerna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hej Tres Camelos! JOO ni ska absolut :D
      Hihi tackar :*
      xoxo Julia girl

      Poista
    2. okej ja vet int varifrån dedä sista kom :'D

      Poista