maanantai 29. joulukuuta 2014

henna med caca marron

Nu var det andra gången jag använde hennafärg från Lush. Denna gång prövade jag på caca marron vilken jag lät verka 3 timmar i anaerobiska förhållanden. (anaerobiskt med plast runt huvudet ger rödare effekt - motsatta ger brunare) I jämförelse med caca rouge experimentet blev resultat på mitt hår litelite mörkare men någon enorm skilland syns inte. Jag har i planerna att vid nästa utväxt testa Lush's caca brun.


Jag är inte jätteinsatt i Lush's henna hårfärger, men jag använder hellre dessa eftersom alla ingredienser är naturliga och de skadar inte miljön på samma sätt som t.ex. hårfärg köpt i Citymarket. Henna påverkar också själva hårstrået på ett mycket skonsammare och bättre sätt.





6 kommenttia:

  1. looking good!:) oii ditt hår e härligt långt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks XD joo älä muutes de ha vuxi :o

      Poista
  2. AAAAAAHHHH du vet va ja tycker om den dä hårfärgen på dig o hu de passar me dina ögon! ;)

    VastaaPoista
  3. Älskar älskar älskar din hårfärg!!! Så härli! O passar dej helt galet bra <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee tacktacktack Jessi <3 så härligt att höra :))

      Poista